ارتفاع برف در جنوب آلمان رکورد زد؛ فرودگاه تعطیل و مسابقه فوتبال بایرن‌مونیخ هم لغو شد

بارش شدید برف در جنوب آلمان
بارش شدید برف در جنوب آلمان Copyright Matthias Schrader/Copyright 2019 The AP. All rights reserved
Copyright Matthias Schrader/Copyright 2019 The AP. All rights reserved
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسابقه فوتبال باشگاه‌ بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین روز شنبه به دلیل بارش سنگین برف لغو شد. هوای سرد، بارش برف و یخبندان باعث هرج و مرج حمل و نقل در مونیخ و جنوب آلمان شده است. شدت بارش برف در مونیخ و نواحی اطراف از سال ۱۹۳۳ تا کنون بی‌سابقه بوده است.

آگهی

بوندسلیگا خبر لغو بازی را ساعاتی پیش از آغاز آن اعلام کرد. در بیانیه بوندسلیگا آمده است:‌«تصمیم گرفته شد که بازی را به دلیل خطرات امنیتی برای جمیع شرکت‌کنندگان لغو کنیم.»

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که مدیریت ورزشگاه به دلیل بارش شدید برف تصمیم به عدم میزبانی این بازی گرفته است. یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی بایرن در این‌باره اعلام کرد: « ما بسیار متاسفیم که باید بازی را به تعویق بیندازیم، اما امنیت هواداران ما و هواداران یونیون برلین در اولویت است.»

این تصمیم پس از بارش شدید برف و بوران زمستانی در جنوب آلمان و بخش‌هایی از اتریش و سوئیس روز شنبه گرفته شد. شدت بارش برف در مونیخ و نواحی اطراف از سال ۱۹۳۳ تا کنون بی سابقه بوده است و روز یکشنبه ۴۴ سانتی متر برف باریده است. 

سرد شدن هوا و برف و بوران سفرهای هوایی و ریلی و خطی را در بخش‌هایی از آلمان مختل کرده است. بدین ترتیب پروازهای فرودگاه مونیخ تا روز یکشنبه صبح لغو شد و بخش مهمی از حمل و نقل ریلی نیز متوقف شده است. بسیاری از مسافران شب شنبه را در ایستگاه‌های قطار سپری کردند. مسئولان به شهروندان توصیه کردند از سفرهای غیرضروری چشم‌پوشی کنند.

تیم بایرن مونیخ امیدوار بود روز شنبه با پیروزی بر یونیون،‌ که تا کنون ۱۵ باخت در رقابت‌ها داشته است، بتواند به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. لورکوزن قرار است یکشنبه میزبان بوروسیا دورتموند باشد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید. 

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدیو؛ بارش سنگین برف بهاری در اسپانیا روال عادی زندگی مردم را مختل کرد

تمام پروازها در فرودگاه استانبول در پی بارش سنگین برف لغو شدند

بارش برف کم‌‌سابقه بیت المقدس را سفیدپوش کرد