دو قلوهایی با تاریخ تولد متفاوت؛ مادر آمریکایی طی دو روز دو بار زایمان کرد

دوقلوها (عکس تزئینی است)
دوقلوها (عکس تزئینی است) Copyright Canva
Copyright Canva
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک زن آمریکایی که در هر دو رحم خود باردار شده بود با دو بار وضع حمل در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوقلوهایش را به دنیا آورد.

آگهی

دو زایمان این زن ۳۲ ساله در مجموع ۲۰ ساعت طول کشید. او ابتدا در روز سه‌شنبه اولین دختر را به دنیا آورد. خواهر دوقلوی این نوزاد در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه چشم به جهان گشود.  

کلسی هاچر، مادر این دو نوزاد چهارمین زایمان خود را تجربه می‌کرد. او در موردی نادر در دنیای پزشکی صاحب دو رحم است و همزمان در در هر دو رحم از تخمکی متفاوت باردار شده بود. رویدادی یک به گواه آمار احتمال وقوع آن «یک در میلیون» است. 

این زن آمریکایی در توصیف احساس خود می‌گوید: « حتی درهیجان‌انگیزترین رویاهایمان هم هرگز تصور چنین شکلی از بارداری و زایمان را نمی‌کردیم. هدف ما این بود که هر دو دخترمان سالم باشند و با کمک تیم پزشکی بیمارستان این خواسته عملی شد. اتفاقا خیلی خوب شد که تاریخ تولدشان متفاوت است و این منحصربفرد است.»

به کانال تلگرام یورونیوزفارسی بپیوندید

او اکنون به همراه نوزادانش از بیمارستان به خانه بازگشته و از اینکه می‌تواند در کنار دیگر اعضای خانواده تعطیلات آخر سال میلادی را سپری کند خرسند است. 

پزشکان هنگامی که کلسی هاچر ۱۷ سال داشت به او اطلاع دادند که دو رحم در شکم دارد. پدیده‌ای نادر که در تنها ۰.۳ درصد زنان مشاهده می‌شود. این در حالی است که احتمال باردار شدن در هر دو رحم «یک در میلیون» توصیف شده است. 

کلسی هاچر اولین نوزاد خود را روز سه‌شنبه به طور طبیعی به دنیا آورد و نوزاد دومش با عمل سزارین پا به جهان گذاشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یک مادر آلابامایی در موردی بسیار نادر، همزمان در دو رحمش باردار شد

تایید قرص درمان افسردگی پس از زایمان در آمریکا؛ تدابیر اروپا برای درمان این نوع افسردگی چیست؟

نرخ «زایمان‌های پس از ۴۰ سالگی» در فرانسه رکورد زد