بازدید ۳۰ میلیونی؛ شروین حاجی‌پور با «آشغال» هم رکورد زد

شروین حاجی پور
شروین حاجی پور Copyright اینستاگرام حاجی پور
Copyright اینستاگرام حاجی پور
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شروین حاجی‌پور، خواننده آهنگ اعتراضی «برای» روز گذشته موزیک ویدئویی با عنوان «آشغال» منتشر کرد که پس از گذشت ۲۴ ساعت رکورد جدیدی در صفحه‌اش در اینستاگرام برجای گذاشت.

آگهی

این ویدئوی اعتراضی تنها در ۲۴ ساعت توانست ۳۰ میلیون بار بازدید را به دست آورد.

طبق گزارش کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی، این میزان بازدید، بیشترین بازدید یک ویدئوی فارسی در اینستاگرام در سال اخیر است و یک رکورد محسوب می‌شود. ویدئوی «برای» او نیز در جریان اعتراضات سال گذشته نزدیک ۴۰ میلیون بار دیده شد.

شروین حاجی‌پور روز گذشته با انتشار موزیک ویدئوی جدید خود گفت: «نمی‌دانم این چندمین باری است که برای «برای» احضار می‌شوم، نمی‌دانم این ترس و بلاتکلیفی تا کی ادامه دارد.»

موزیک ویدئوی جدید وی در ارتباط با ماندن در ایران و مهاجرت است. در بخشی از شعر این ترانه آمده است: «ازم نخواه برم از این خاک، هر جا برم دلم همینجاست، من سر قولم هستم، پای حرفشه پسر ایران.»

شروین حاجی پور سال گذشته و در بحبوحه اعتراضات ایران توانست با آهنگ «برای» جایزه «آهنگ برای تغییر اجتماعی» «گرمی» را از آن خود کند. گرمی، مهم‌ترین و بزرگترین جایزه موسیقی دنیا به شمار می‌آید.

حاجی‌پور پس از انتشار آهنگ «برای» در تاریخ هفت مهر بازداشت و در تاریخ ۱۲ مهر با قید وثیقه آزاد شد.

انتشار موزیک ویدئوی جدید شروین حاجی‌پور واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت به‌طوریکه گلشیفته فراهانی، بازیگر ساکن فرانسه در نظری در اینستاگرام نوشت: «شروين جان صدای تو كه می‌خونى و مي‌سازى و تسليم نمی‌شى به ما، به ايرانِ زخمى و دردمندِ ما نفسی تازه ميده. نفست گرم و پايدار بخون كه صدات، آتشِ گرمِ دل‌هاى خسته‌ى همه‌ى ماست…»

هنرمندان دیگری مانند هوتن شکیبا، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، علی شادمان و … از این قطعه استقبال کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شروین حاجی‌پور به بیش از ۳ سال حبس، ۲ سال ممنوع الخروجی و ساخت آهنگ درباره «جنایات آمریکا» محکوم شد

جام ملت‌های آسیا؛ زور هند به استرالیا نرسید، رویای چینی در بازی اول متوقف شد

«برای» شروین حاجی‌پور برنده جایزه گرمی شد