Eventsمناسبت ها
Loader

Find Us

FlipboardInstagramLinkedinTelegram
Apple storeGoogle Play store
آگهی

تور میلیارد دلاری تیلور سوئیفت به قاره اروپا رسید

تیلور سوئیفت در سمت راست در کنار تصویری از برج ایفل
تیلور سوئیفت در سمت راست در کنار تصویری از برج ایفل Copyright آسوشیتدپرس
Copyright آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از شور و هیجاناتی که مجموعه کنسرت‌های تیلور سوئیفت در چهار قاره جهان بوجود آورده است، حالا این خواننده آمریکایی در ادامه تور جهانی خود تحت عنوان «تور دوران / Eras» از روز پنج‌شنبه وارد قاره اروپا خواهد شد و در اولین مقصد خود به مدت چهار شب در پاریس پایتخت فرانسه به اجرا خواهد پرداخت.

آگهی

سوئیفت تقریبا همه رکوردها را در موسیقی شکسته است و تور ششم او نیز از این قاعده مستثنی نیست. تور دوران او که از ماه مارس ۲۰۲۳ آغاز شد، در حال حاضر اولین توری است که بیش از ۱ میلیارد دلار بلیت فروخته است و انتظار می رود تا پایان آن در دسامبر امسال در شهر ونکوور کانادا، بیش از دو برابر شود.

حاضران در کنسرت سوئیفت در پاریس نخستین کسانی خواهند بود که برای اولین بار اجرای زنده آهنگ‌های آلبوم جدید این خواننده پرطرفدار با نام «انجمن شاعران شکنجه شده» را خواهند دید. حدود ۴۲ هزار نفر در پاریس برای شرکت در کنسرت‌های تیلور سوئیفت شرکت خواهند کرد.

این در حالی است که گفته می‌شود بسیاری از تماشاچیان از راه‌های دور و نزدیک خود را به محل اجرای کنسرت در «پاریس لا دفانس آرنا» می‌رسانند. طبق گفته این مجموعه، تقریبا از هر پنج مخاطب در پاریس، یک نفر از ایالات متحده می‌آید.

این خواننده آمریکایی که از او به عنوان بزرگترین نماد فرهنگ پاپ (فرهنگ عامه) در یک قرن گذشته یاد می‌شود، بعد از فرانسه در کشورهای سوئد، پرتغال، اسپانیا، بریتانیا، ایرلند، هلند، سوئیس، ایتالیا، آلمان، لهستان و اتریش اجرا خواهد داشت.

کنسرت‌های سال گذشته تیلور سوئیفت در ایالات متحده آمریکا بیش از ۵ میلیارد دلار برای اقتصاد این کشور درآمد داشته است که در صورت محاسبه فروش غیرمستقیم از محل رزرو هتل، رستوران و سایر هزینه های مرتبط، این رقم می تواند بیش از ۱۰ میلیارد دلار باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دادگاه، شکایت زن هندی درباره «رابطه جنسی غیرطبیعی» شوهرش را رد کرد

«ایربی‌ان‌بی» متعهد به مقابله با روسپی‌گری در طول بازی‌های المپیک پاریس شد

تیلور سوییفت، نخستین خواننده جهان که از راه موسیقی میلیاردر شد