تشدید حملات جمهوری خواهان علیه ترامپ پس از پیروزی او در «سه شنبه بزرگ»

تشدید حملات جمهوری خواهان علیه ترامپ پس از پیروزی او در «سه شنبه بزرگ»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تازه ترین مناظره جمهوری خواهان با حملات شدیدتر به دونالد ترامپ همراه بود. حملات بیشتر از سوی دیگر نامزدها علیه ترامپ پس از آن صورت می گیرد که وی پس

آگهی

تازه ترین مناظره جمهوری خواهان با حملات شدیدتر به دونالد ترامپ همراه بود. حملات بیشتر از سوی دیگر نامزدها علیه ترامپ پس از آن صورت می گیرد که وی پس از سه شنبه بزرگ و پیروزی در ۱۰ ایالت توانست موقعیت خود را برای کسب نامزدی جمهوری خواهان مستحکم تر کند.
در مناظره پنجشنبه شب در تلویزیون فاکس نیوز سناتورها مارکو روبیو و تد کروز بیش از سایرین ترامپ را هدف حمله قرار دادند.

مارکو روبیو در این مناظره گفت: «در کمپین سال گذشته، ترامپ صراحتا همه را به تمسخر گرفت و اکنون مستحق انتقادها است.»

آقای روبیو که در رای گیری ها نتایج خوبی به دست آورد، درباره پیروزی در ایالت خود فلوریدا شرط بسته است. رای گیری در این ایالت ۱۵ مارس صورت می گیرد.

تد کروز نیز طی سخنانی گفت: «آمریکایی ها خواستار راه حل هستند و نه شعار.» آقای کروز پیشتر نیز به هواداران جمهوری خواهان هشدار داده بود: «اگر نمی خواهید دونالد ترامپ نامزد حزب شود و در صورتی که نمی خواهید انتخابات را به هیلاری کلینتون واگذار کنید، در کنار ما بایستید.»

جمهوری خواهان نگرانند که در صورت نامزد شدن دونالد ترامپ، به دلیل مواضع جنجالی اش در انتخابات سراسری از دموکرات ها شکست بخورند.

همزمان با برپایی مناظره، دهها تن از اهالی شهر فلینت در ایالت میشیگان که با بحران آلودگی آب مواجه هستند، با برپایی تجمعی خشم خود را نسبت به بی توجهی نامزدهای جمهوری خواهان به این موضوع نشان دادند.

این افراد در حالی علیه نامزدهای جمهوری خواهان شعار می دادند، پلاکاردهایی در دست داشتند که خواستار کناره گیری فرماندار ایالت از قدرت شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آیا سه شنبۀ بزرگ کارزار و سیاست نامزدهای انتخابات را تغییر می دهد؟

پیروزی ترامپ و امیدواری کروز در سه شنبه بزرگ

تثبیت جایگاه کلینتون و امیدهای سندرز در سه شنبه بزرگ دموکراتها