جشنواره خودروی خلیج فارس در دوبی برگزار شد

جشنواره خودروی خلیج فارس در دوبی برگزار شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جشنواره خودروی خلیج فارس در شهر دوبی در نیمه ماه آوریل پذیرای بیش از ۳۰۰ خودروی سفارشی ساز بود. در این فستیوال سه روزه گرانقیمت ترین و لوکس ترین

آگهی

جشنواره خودروی خلیج فارس در شهر دوبی در نیمه ماه آوریل پذیرای بیش از ۳۰۰ خودروی سفارشی ساز بود. در این فستیوال سه روزه گرانقیمت ترین و لوکس ترین خودروهای منطقه و همچنین مدلهای تازه خودرو به نمایش گذاشته شده بودند. صاحبان خودرو از این فرصت استفاده کردند تا خودروهای خود را در محیطی بیرون از ترافیک انبوه شهری به نمایش عموم گذارند.

یکی از افراد شرکت کننده در این جشنواره با اشاره به یکی از خودرهای حاضر در این نمایشگاه می گوید: «این یک شورولت ساخت ۱۹۴۲ است. این یکی از آخرین مدلهایی است که جنرال موتور در هنگام جنگ جهانی دوم و توقف فعالیتهایش در همان سال تولید کرد. همه چیز از چراغهای جلو گرفته تا بدنه در این خودرو متفاوت است.»

برای علاقه مندان، این فستیوال فرصتی برای تزیین خودروهایشان بود. حلال خودروی خود را با الهام از فیلمهای ترسناک آراسته است.

او درباره نحوه آرایش خودرویش می گوید: «تمامی جزییات از فیلم “اره” الهام گرفته شده اند. این یک خودروی بی نظیر است و مانند آن در جهان یافت نمی شود. تمامی نقش ها کار خودم است.»

نخستین بار این فستیوال در سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد. در فستیوال امسال۸۰۰ برنامه نمایش خودرو در ۳ روز اجرا شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زندگی دوران سوسیالیسم در موزه

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل