ترامپ: کلینتون به دنبال منافع خود است اما من به شما مردم فکر می کنم

ترامپ: کلینتون به دنبال منافع خود است اما من به شما مردم فکر می کنم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات آمریکا روز گذشته در نیوهمپشایر در جریان یکی از آخرین تجمعات انتخاباتی خود همراه با اعضای خانواده اش حاضر شد و بر ضد هیلاری کلینتون، رقیب خود سخن گفت و وی

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات آمریکا روز گذشته در نیوهمپشایر در جریان یکی از آخرین تجمعات انتخاباتی خود همراه با اعضای خانواده اش حاضر شد و بر ضد هیلاری کلینتون، رقیب خود سخن گفت و وی را متهم کرد به دنبال منافع خود است.

نامزد جمهوریخواهان خطاب به هواداران خود گفت: «آیا می توانید حضور هیلاری کلینتون را برای چهار سال آینده تصور کنید؟ هیلاری کلینتون تنها به منافع شخصی خود و اطرافیانش فکر می کند اما شما تنها دلیل من هستید و برای شماست که در این انتخابات حاضر هستم.»

فرزندان دونالد ترامپ نیز در این سخنرانی که کمتر از چند ساعت از انتخابات روز هشتم نوامبر برگزار شد به ایراد سخن در حمایت از پدر خود پرداختند.

ایوانکا ترامپ، یکی از دختران وی دربارۀ نامزد جمهوریخواهان گفت: «من برای کاری که تا به اینجا انجام داده است به او می بالم و افتخار می کنم. می دانم که فردا یک روز بزرگ دیگر خواهد بود و او کار خود را برای تبدیل این کشور به یک کشور بزرگ و برای شما مردم آمریکا آغاز خواهد کرد. او هرگز شما را رها نمی کند.»

دونالد ترامپ آخرین نطق انتخاباتی خود را در ساعات پایانی دوشنبه شب در میشیگان ایراد خواهد کرد.

طبق نظرسنجی های صورت گرفته دونالد ترامپ با ۳۹ درصد شانس برای ریاست جمهوری بعد از هیلاری کلینتون قرار دارد. طبق این نظرسنجی ها هیلاری کلینتون با ۴۵ درصد نسبت به نامزد جمهوریخواهان پیشتاز است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ: یک نظام متقلب از کلینتون محافظت می کند

پولسازی از سوژه رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

موضوع آخرین آگهی تلویزیونی کلینتون و ترامپ چیست؟