رقابت رئال و بارسا در صدر لالیگا

رقابت رئال و بارسا در صدر لالیگا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لیونل مسی بار دیگر باشگاه هموطن خود دیه گو سیمئونه را به زانو درآورد تا بارسا رقابت در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را از دست ندهد.

آگهی

لیونل مسی بار دیگر باشگاه هموطن خود دیه گو سیمئونه را به زانو درآورد تا بارسا رقابت در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را از دست ندهد. به وینسنته کالدرون برویم و ببینیم در این بازی چه اتفاقاتی افتاد.

در این بازی در نیمه اول آتلتیکومادرید علاوه بر حملات متعدد موفق نشد توپ را وارد دروازه بارسلونا کند و البته سوارز هم گلی را به ثمر رساند که داور این گل را به دلیل خطای مهاجم بارسا روی دورازه بان این گل را نپذیرفت. در نیمه دوم بارسلونا به حملاتش افزود تا نهایتا رفینینا در محوطه جریمه صاحب توپ شود و اولین گل بازی را به ثمر رساند. شش دقیقه بعد دیه گو گودین بازی را به تساوی کشاند اما لیونل مسی در دقیقه ۸۶ گل برتری بخش بازی را برای بارسا به ثمر رساند تا بارسا با ۵۴ امتیاز و یک بازی بیشتر از رئال مادرید در یک امتیازی کهکشانی ها در جای دوم قرار بگیرد.

نگاهی به بهترینها و برترین های این بازی می اندازیم. ابتدا لیونل مسی که گربه سیاه مادریدیهاست در استادیوم آتلتیکو ۱۳ گل به ثمر رسانده و در این زمینه رکوددار است. همچنین او با گلی که آتلتیکو زد به صدر جدول گلزنان لالیگا رفت. رونالدو هم در میان برترین هاست. او با گل پنالتی که در مقابل ویارئال به ثمر رساند بدل شد به بهترین پنالتی زن لالیگا. او ۵۷ گل را با ضربه پنالتی در این لیگ به ثمر رسانده است.

در میان ضعیفترینها باید به باشگاه پیشین جواد نکونام اوساسونا اشاره کرد. آنها از هفدهم ماه اکتبر تا امروز هیچ پیروزی در لالیگا بدست نیاورده اند. بی دلیل نیست که در انتهای جدول لالیگا نیز قرار گرفته اند.

برای خاتمه برنامه به ویتنام می رویم. جایی که شاهد یکی از بی سابقه ترین شیوه های اعتراضی بازیکنان به تصمیم داور بودیم. داور برای تیم حریف یک پنالتی می گیرد و بازیکنان با انجام چالش مانکن به این تصمیم اعتراض می کنند. تیم مقابل هم در پی این اعتراضات سه گل پیاپی به این باشگاه می زند. کاپیتان و دروازه بان تیم معترض محرومیت های شدیدی دریافت کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رسانه اسپانیایی مدعی شد: چراغ سبز مدیرعامل باشگاه پرافتخار اروپا برای جذب رونالدو

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید