ادامه رشد قیمت دلار آزاد و رسمی؛ سکه به بالای ۴ میلیون تومان رسید

ادامه رشد قیمت دلار آزاد و رسمی؛ سکه به بالای ۴ میلیون تومان رسید
Copyright عکس از رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

با وجود تعطیلی بازار جهانی طلا، ادامه روند صعودی نرخ ارز در بازار آزاد و رسمی ایران در دومین روز کاری هفته جاری بار دیگر قیمت هر قطعه تمام سکه طلا را به بیش از ۴ میلیون تومان رساند.

آگهی

با وجود تعطیلی بازار جهانی طلا، ادامه روند صعودی نرخ ارز در بازار آزاد و رسمی ایران در دومین روز کاری هفته جاری، بار دیگر قیمت هر قطعه تمام سکه طلا را به بیش از ۴ میلیون تومان رساند.

پس از رشد ۱۰۰ تومانی روز شنبه، بانک مرکزی ایران در آغاز معاملات روز یکشنبه بازار رسمی ارز، نرخ عرضه دلار آمریکا را ۵۰ تومان دیگر افزایش داد و به ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رساند، نرخی که بالاترین قیمت رسمی دلار از ابتدای آبان ماه تاکنون به شمار می‌رود.

همزمان صعود نرخ دلار در بازار تهران نیز ادامه یافت و به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و هر یورو نیز به ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان نزدیک شد. نرخ فروش یورو در شبکه صرافی‌های تحت نظارت بانک مرکزی نیز ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان بود.

با وجود تعطیلی بازار جهانی، در بازار طلا و سکه تهران و تحت تاثیر ادامه رشد قیمت دلار، بهای هر قطعه تمام سکه طلا پس از ۲۲ روز دوباره از مرز ۴ میلیون تومان عبور کرد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۴۰۷ هزار تومان بالغ شد.

بیشتر بخوانید:دلار به بالاترین حد در آبان ماه رسید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کاهش شتاب رشد بهای دلار در بازار آزاد؛ طلا سقوط کرد

برترین مراکز مالی اروپا؛ کجا برای راه‌اندازی کسب و کار بهتر است؟

پورشه و چالش رقابت در چین؛ عرضه مدل‌های جدید به قیمت حاشیه سود کمتر