پیروزی شیرین پرسپولیس مقابل الدحیل؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۱ گل حریف قطری را شکست دادند

تیم پرسپولیس
تیم پرسپولیس Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک نمایش هجومی و حساب‌شده موفق شد حریف قدرتمند خود الدحیل قطر را در خانه‌اش شکست دهد.

آگهی

در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل قطر رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در هفته نخست در نمایشی ضعیف با نتیجه ۲-۰ مغلوب النصر عربستان شده بودند، به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرمی داشتند و به همین دلیل هم بازی را از ابتدا هجومی آغاز کردند. 

با وجود موقعیت‌های خوبی که بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست داشتند، در نهایت، ۴۵ دقیقه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید. 

در نیمه دوم اما مشکی‌پوشان پرسپولیس بر شدت حملات خود افزودند و در نهایت موفق شدند در دقیقه ۶۳ روی ضربه زیبای امید عالیشاه به گل دست یابند. پرسپولیسی‌ها برخلاف بازی نخست در مقابل النصر این‌بار به خوبی حریف خود را تحت فشار قرار داده بودند و با وجود غیبت ستارگانی چون مهدی ترابی و وحید امیری توپ را در زمین حریف به گردش در می‌آوردند. در ادامه بازی الدحیل هم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت که واکنش‌های علیرضا بیرانوند مانع از به ثمر رسیدن گل توسط قطری‌های میزبان شد. 

در نهایت این مسابقه با همان نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی از ۲ بازی خود صاحب ۳ امتیاز شوند و در رده دوم جدول گروه خود قرار گیرند. 

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال النصر عربستان در خانه موفق شد با نتیجه ۳-۱ استقلال تاجیکستان را شکست دهد و با ۶ امتیاز از ۲ بازی در صدر جدول این گروه قرار گیرد. گل‌های النصر را در این مسابقه اندرسون تالیسکا ۲ بار و کریستیانو رونالدو یک بار به ثمر رساندند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

دو تیم استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر هم در پایان هفته دوم این رقابت‌ها با ۱ امتیاز و بنا به تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم این گروه ایستاده‌اند. پرسپولیسی‌ها در هفته سوم باید در ورزشگاه آزادی میزبان حریف تاجیک خود باشند و دو تیم النصر عربستان و الدحیل قطر نیز با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حواشی حضور نیمار و دوستان در تهران؛ ستارگان الهلال به راحتی نساجی قائمشهر را مغلوب کردند

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؛ مربی که در کلاس معرفت به بازیکنان تیم ملی نمره صفر داده بود

پرسپولیس و استقلال در دیداری جنجالی به تساوی ۱-۱ دست یافتند