لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن در رم مغلوب لاتزیو شد، پاریس با درخشش امباپه حریف خود را شکست داد

لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لاتزیو ایتالیا موفق شد دست به کار بزرگی بزند و بایرن مونیخ قدرتمند را شکست دهد.

آگهی

در شب دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو مسابقه برگزار شد که در هر دو دیدار تیم‌های میزبان توانستند رقبای خود را شکست دهند. در ایتالیا لاتزیو که در لیگ داخلی وضعیت خوبی ندارد در مقابل بایرن مونیخی قرار گرفت که همواره یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است. شاگردان مائوریتزیو ساری در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار می‌شد توانستند با ارائه یک نمایش حساب شده حریف قدرتمند خود را تحت تاثیر قرار دهند. 

در حالی که مسابقه دو تیم با تساوی بدون گل در حال انجام بود، در دقیقه ۶۹ خطای اوپامکانو مدافع بایرن در محوطه جریمه خودی باعث شد تا هم این مدافع فرانسوی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود و هم یک پنالتی نصیب آبی‌پوشان لاتزیو شود. چیرو ایموبیله ستاره و کاپیتان لاتزیو با موفقیت توانست ماموریت را انجام دهد و پنالتی را وارد دروازه مانوئل نویر پنالتی‌گیر کرد. 

این مسابقه در نهایت با همان تک گل به سود لاتزیو به پایان رسید. 

بایرنی‌ها در این مسابقه ۱۶ ضربه به سمت دروازه حریف داشتند که هیچ‌کدام از آنها در چارچوب دروازه تیم ایتالیایی نبود. 

حالا شاگردان ساری با اندوخته مناسبی در انتظار دیدار برگشت خواهد بود و توماس توخل هم باید تیم خود را آماده کند که انتقام این شکست را در ورزشگاه آلیانز آرنا از لاتزیو بگیرد؛ مسابقه‌ای که دو هفته بعد برگزار خواهد شد.

در پاریس خبری از شگفتی نبود

در دیگر مسابقه چهارشنبه شب، دو تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن فرانسه و رئال سوسیه‌داد در پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که هیچ شگفتی در این مسابقه رقم نخورد. شاگردان لوئيز انریکه در این مسابقه نمایش برتری داشتند و از همان ابتدا حریف اسپانیایی خود را تحت فشار قرار دادند. 

با این حال پاریسی‌ها در نیمه نخست نتوانستند از حملات متعدد خود به گل برسند و ۴۵ دقیقه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید. با شروع نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و کیلین امباپه در دقیقه ۵۸ توانست دروازه حریف را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم بارکولا توانست گل دوم را به ثمر برساند تا پاریسی‌ها نیمی از راه صعود را با موفقیت طی کنند. این مسابقه در نهایت با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بازی‌های دور برگشت دو هفته برگزار خواهد شد و تیم اسپانیایی کار دشواری برای بازگشت و شکست ستارگان پاریسی در پیش خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

لیگ قهرمانان اروپا؛ تحقیر پاریسی‌ها در انگلستان و توقف میلان در خانه دورتموند