بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

روماریو
روماریو Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روماریو ستاره پیشین فوتبال برزیل در سن ۵۸ سالگی قصد دارد بار دیگر به دنیال فوتبال باز گردد تا در کنار فرزندش به زمین فوتبال برود.

آگهی

روماریو که با درخشش خود توانست برزیل را فاتح جام جهانی ۱۹۹۴ کند سالهاست از فوتبال کناره‌گیری کرده و در این مدت حضور در مجلس سنای برزیل را هم تجربه کرده است. 

روماریوی ۵۸ ساله در صفحه اینستاگرام خود رسما اعلام کرد که قرار است به عنوان بازیکن در باشگاه «آمریکا فوتبال کلاب» که در شهر ریودوژانیرو قرار دارد به میدان برود. او البته اضافه کرده که قصدش برای حضور در زمین فوتبال برای کسب قهرمانی یا روندی مستمر نیست اما در عین حال می‌خواهد رویای بازی کردن در کنار فرزندش را محقق کند. 

رومارینیو پسر روماریو ۳۰ سال دارد و به عنوان مهاجم برای این باشگاه بازی می‌کند. روماریو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این رویای واقعی خواهد بود که با پسرم در زمین مسابقه باشم. البته قرار نیست در کل مسابقات به میدان بروم و فقط می‌خواهم در چند مسابقه برای تیم محبوبم بازی کنم تا رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم.» 

این باشگاه فوتبال که روماریو در ماه ژانویه گذشته ریاست آن را برعهده گرفت در سری دی فوتبال برزیل بازی می‌کند که معادل دسته چهارم فوتبال است. 

روماریو ۱۵ سال پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و یکی از ستاره‌های تکرار نشدنی سلسائو به شمار می‌رود. او در صفحه اینستاگرام خود از همه کسانی که از تصمیم او استقبال کرده‌اند تشکر کرده و افزوده که آماده است به تیم فوتبال «آمریکا فوتبال کلاب» کمک کند. 

به کانال یورونیوز فارسی بپیوندید

روماریو در کارنامه فوتبال خود بازی برای تیم‌هایی چون بارسلونا و پی اس آیندوون را به ثبت رسانده و پس از خداحافظی از فوتبال در سال ۲۰۱۵ به مجلس سنای این کشور راه یافت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ایلان ماسک در برزیل متهم می‌شود؛ تحقیقات دادگاه عالی برزیل درباره ممانعت مالک توییتر از اجرای عدالت

ستاره سابق تیم ملی برزیل به اتهام تجاوز جنسی به ۴ سال و نیم حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

درباره ماریو زاگالو؛ منجی پله، منفور روماریو