کشته شدن ۲ پلیس و ۱۲ شبه نظامی عضو پ کا کا در شهر جیزره ترکیه

کشته شدن ۲ پلیس و ۱۲ شبه نظامی عضو پ کا کا در شهر جیزره ترکیه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در درگیر های ۴۸ ساعت گذشته میان ارتش ترکیه و شبه نظامیان پ کا کا (حزب کارگران کردستان ترکیه) در شهر جیزره در جنوب شرقی ترکیه، دو افسر پلیس و ۱۲ شبه

آگهی

در درگیر های ۴۸ ساعت گذشته میان ارتش ترکیه و شبه نظامیان پ کا کا (حزب کارگران کردستان ترکیه) در شهر جیزره در جنوب شرقی ترکیه، دو افسر پلیس و ۱۲ شبه نظامی عضو پ کا کا کشته شدند.

به ساکنان شهر جیزره در جنوب شرقی ترکیه که از درگیری های میان نیروهای دولتی و شبه نظامیان پ کا کا آسیب دیده اند فرصت داده شده است تا منطقه درگیری میان دو طرف را ترک کنند.

ساکنان با حمل وسایل ضروری و همچنین با حمل پرچم سفید بدین منظور که مورد هدف قرار نگیرند در حال ترک شهر هستند. شهر جیزره از اواسط ماه دسامبر گذشته تحت حکومت نظامی است و مردم آب و غذای کافی ندارند.

افزایش خشونت ها در این شهر ترکیه چشم انداز منطقه را تیره کرده است. روز جمعه همچنین یک تانک ارتش ترکیه که مورد هدف قرار گرفته بود با از دست دادن کنترلش وارد منطقه مسکونی شد و چندین خانه را خراب کرد.

درگیری ها در دیاربکر، شهر کردنشین ترکیه نیز هفته هاست ادامه دارد. درگیری ها میان ارتش ترکیه و نیروهای پ کا کا که از ماه ژوئیه گذشته آغاز شده شدیدترین خشونت ها بعد از پایان آتش بس دو ساله میان دو طرف می باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شهر کردنشین جزیره زیر آتش سنگین تانک های ارتش ترکیه

بلندپروازی هواپیمایی ترکیه؛ غذا با ستارهٔ میشلن، و تربیت خلبان برای دنیا

تظاهرات مخالفان اسد در سیزدهمین سالگرد قیام؛ چهار کشور غربی: جنگ در سوریه تمام نشده است