ادای احترام به قربانیان حمله آنکارا و ادامه حملات به مواضع کردهای سوریه

ادای احترام به قربانیان حمله آنکارا و ادامه حملات به مواضع کردهای سوریه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

احمد داوود اوغلو٬ نخست وزیر ترکیه٬ با حضور در محل بمبگذاری روز چهارشنبه در آنکارا به قربانیان این حمله مرگبار ادای احترام کرد. این حمله ۲۸ کشته و

آگهی

احمد داوود اوغلو٬ نخست وزیر ترکیه٬ با حضور در محل بمبگذاری روز چهارشنبه در آنکارا به قربانیان این حمله مرگبار ادای احترام کرد. این حمله ۲۸ کشته و دهها زخمی برجا گذاشت.

رجب طیب اردوغان٬ رئیس جمهوری ترکیه نیز با زخمیان این حمله ملاقات کرد. او بار دیگر تاکید کرد که این حمله با پشتیبانی حزب کارگران کردستان ترکیه، پ کا کا، صورت گرفته است. مقامات ترکیه مدعی اند که شبه نظامیان کرد سوریه موسوم به «یگانهای مدافع خلق» عامل حمله آنکارا هستند.

اما صالح مسلم٬ رهبر حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه٬ این ادعا را رد و تاکید کرده است که یگانهای مدافع خلق ترکیه را دشمن خود نمی دانند. او گفته است که دولت ترکیه با اینگونه اتهامها تلاش دارد مشکلات داخلی کشور را به خارج از مرزها ربط دهد.

ارتش ترکیه شب گذشته مناطق شمالی سوریه را که تحت کنترل نیروهای کرد است٬ بمباران کرد. بر اساس گزارش سازمان «دیدبان حقوق بشر سوریه» در جریان این حملات که برای نخستین بار به شهر عفرین در شمال استان حلب نیز گسترش یافته است٬ دو غیرنظامی کشته ۲۸ تن نیز زخمی شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شبه نظامیان کرد دست داشتن در انفجار آنکارا را رد کردند

سایه وحشت بر استانبول بعد از حمله آنکارا

انفجار بمب جان شش سرباز ارتش ترکیه را در دیاربکر گرفت