لیگ قهرمانان اروپا؛ شگفتی بزرگ گالاتاسرای در اولترافورد؛ ناپولی در خانه مغلوب رئال شد

گل برتری گالاتاسرای به منچستر یونایتد
گل برتری گالاتاسرای به منچستر یونایتد Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شگفتی بزرگ گالاتاسرای در اولترافورد دنبال شد و نماینده ترکیه موفق شد منچستر یونایتد را در خانه‌اش شکست دهد.

آگهی

شب نخست دور دوم بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بازی‌های ۴ گروه ابتدایی آغاز شد. تیم فوتبال گالاتاسرای که این روزها با مائورو ایکاردی آرژانتینی اوج گرفته، در ورزشگاه اختصاصی منچستر یونایتد نمایش تحسین‌برانگیزی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد میزبانش را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. 

نماینده ترکیه در حالی در این بازی به پیروزی رسید که تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۲-۱ از حریف خود عقب بود اما در این دقیقه موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند و بازی ۲-۲ شود. اخراج کاسمیرو در دقیقه ۷۷ شیرازه منچستر بحران زده را به هم ریخت و ایکاردی در دقیقه ۷۸ این فرصت را داشت که از روی نقطه پنالتی دروازه منچستر را باز کند اما او توپ را به بیرون زد تا مسابقه همچنان ۲-۲ ادامه یابد. با این حال مهاجم آرژانتینی و پیشین پاری‌سن‌ژرمن و اینتر بالاخره در دقیقه ۸۱ زهر خود را ریخت و با یک ضربه چیپ زیبا گل سوم را وارد دروازه حریف کرد. 

در دیگر بازی این گروه بایرن مونیخ در دیداری دشوار به سختی موفق شد با نتیجه ۲-۱ کپنهاگن دانمارک را شکست دهد و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرد. گالاتاسرای هم با ۴ امتیاز در رده دوم ایستاده و کپنهاگن با ۱ و منچستر بدون امتیاز هم در رده‌های سوم و چهارم جدول این گروه قرار دارند. 

یکی دیگر از بازی‌های تماشایی مسابقات سه‌شنبه شب، جدال رئال مادرید و ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل بود. جایی که آبی پوشان برخلاف انتظار نمایش بسیار خوبی را در مقابل حریف قدرتمند خود ارائه دادند. آنها در همان دقایق ابتدایی توانستند دروازه‌ مادریدی‌ها را باز کنند اما گل‌های وینیسیون و بلینگهام در دقایقه ۲۷ و ۳۴ نتیجه را ۲-۱ کرد. با این حال باز هم ناپلی‌ها از پا ننشستند و در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساندند. 

اما این فدریکو والورده بود که در دقیقه ۷۸ با شوتی استثنایی توپ را برای سومین بار وارد دروازه نماینده ایتالیا کرد تا رئال دومین بازی خود را هم در این رقابت‌ها با پیروزی پشت سر بگذارد. هواداران ناپولی که در پایان این مسابقه از نمایش تیم خود راضی بودند، ایستاده بازیکنان این تیم را تشویق کردند

در دیگر مسابقه این گروه هم براگای پرتغال در نمایشی باورنکردنی توانست شکست ۲-۰ را به پیروزی ۳-۲ تبدیل کند و یونیون برلین را در خانه‌اش شکست دهد. 

با این نتایج رئال با ۶، ناپولی و براگا با ۳ و یونیون برلین بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم این گروه قرار گرفته‌اند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

در بازی‌های گروه دوم هم مسابقات تماشایی برگزار شد و سویا و آیندهوون در رقابتی پرگل به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. ضمن اینکه لانس فرانسه هم در خانه با نتیجه ۲-۱ آرسنال را شکست داد. در پایان بازی‌های دور دوم این گروه، لانس با ۴، آرسنال با ۳، سویا با ۲ و آیندهوون با ۱ امتیاز در جایگاهای‌ اول تا چهارم ایستاده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رقابت‌های جذاب در لیگ قهرمانان اروپا؛ از بازگشت ستارگان دیروز میلان به سن‌سیرو تا جدال طارمی و بارسا

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

کارلو آنچلوتی به فرار مالیاتی متهم شد؛ ۴ سال و ۹ ماه زندان در انتظار سرمربی ایتالیایی رئال مادرید